środa, 30 lipca 2014

The Town / Miasto złodziei (2010) - Ben Affleck




Zwabiony Operacją Argo sięgnąłem do wcześniejszej produkcji Afflecka i niestety odrobinę się zawiodłem gdyż obejrzałem tylko poprawny film akcji będący w moim odczuciu jedynie mniej wartościową kopią Gorączki Manna! Takie to zwyczajnie rzemieślnicze mi się wydało, nie wciągnęło, strasznie sztucznością emocjonalnej tandety raziło i w ogólności do mojego serduszka nie dotarło - a przyznam, że tego rodzaju ekranowa zabawa w policjantów i złodziei dosyć łatwo mnie przekonuje :) Jedyny naprawdę jasny punkt to kapitalna rola Jeremy'ego Rennera, który w tej twardej powłoce wypadł naprawdę wyśmienicie. Zdecydowanie okazał się ratunkową przeciwwagą dla drażniącej płaczliwą manierą Rebeccy Hall - ona nie do zniesienia, totalny koszmar i dyskwalifikacja jej kolejnych kreacji przynajmniej na kilka miesięcy. Nie zniósłbym teraz jej kolejnych mimicznych popisów. Brrr! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj