piątek, 2 lipca 2021

La danseuse / Tancerka (2016) - Stéphanie Di Giusto

 


Sztampowo ślizgający się po temacie scenariusz może nie zachwyca, brak mu intrygującego efektu ekscytującego na który ta oparta na w pełni autentycznej biografii opowieść zasługuje. Lecz dla świetnej głównej roli, dla poznania w rzeczy samej niezwykłej historii oraz dla hipnotyzujących scen tańca i rozbrzmiewającej muzyki bardzo warto. Od tragedii do sławy - o ogromnej pasji, która pokonuje wszelkie przeciwieństwa, o wielkiej determinacji, która pozwala zrealizować marzenia. Nad czym jednak ubolewam, bez większej głębi, zbyt płytko w znaczeniu powierzchownie traktując mnóstwo istniejących niuansów. Na szczęście klimatycznie w punkt i wręcz wybornie pod względem wizualnym. Gdyby w tym segmencie było słabo, zanudziłbym się na śmierć. Nie uciekłem wyłączając, nie odpłynąłem zasypiając, a nawet jestem skory stwierdzić że dałem się porwać, mimo że leniwa narracja nie pomagała. Ponadto doceniłem warsztat taneczny i sam do siebie stwierdziłem, że w tych wszystkich profesjonalnych pląsach jest artystyczny duch i ekstremalny, uparty zapał do pracy. Bez wyjątku kiedyś i dziś. Szacuneczek! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj